Our offer in English
Chcielibyśmy przedstawić Wam naszą specjalność. Silniki Toyoty 1JZ i 2JZ GTE słyną ze swojej wytrzymałości i potencjału. Dzięki kompaktowym gabarytom możliwy jest ich montaż w innych karoseriach. Poniższa oferta skierowana jest do właścicieli samochodów BMW E30, E36, E46, E34, E39 i pozostałych karoserii wyprodukowanych przez bawarską markę. Samochód BMW E36 z 500-konnym silnikiem Toyoty 2JZ GTE przyspiesza od 100 do 200kmph w ciągu 6.5 sekund. Podobny wynik notują takie super samochody jak np. Mercedes SLR czy Lamborghini Murcielago. Przygotowaliśmy 3 etapy modyfikacji, których szczegóły znajdziecie w dalszej części strony. Jeżeli posiadacie jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości, prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.
Chcielibyśmy przedstawić Wam naszą specjalność. Silniki Toyoty 1JZ i 2JZ GTE słyną ze swojej wytrzymałości i potencjału. Dzięki kompaktowym gabarytom możliwy jest ich montaż w innych karoseriach. Poniższa oferta skierowana jest do właścicieli samochodów BMW E30, E36, E46, E34, E39 i pozostałych karoserii wyprodukowanych przez bawarską markę. Samochód BMW E36 z 500-konnym silnikiem Toyoty 2JZ GTE przyspiesza od 100 do 200kmph w ciągu 6.5 sekund. Podobny wynik notują takie super samochody jak np. Mercedes SLR czy Lamborghini Murcielago. Przygotowaliśmy 3 etapy modyfikacji, których szczegóły znajdziecie w dalszej części strony. Jeżeli posiadacie jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości, prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.
Stage 1
Pierwszy Stage bazuje na fabrycznym silniku 1JZGTE lub 2JZGTE. 1JZGTE to 2.5-litrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, które umożliwia osiągnięcie do 350KM na seryjnych turbosprężarkach. Z kolei silnik 2JZGTE to 3.0-litrowa jednostka wyposażona w sekwencyjne turbodoładowanie, które wraz z większą o 0.5 litra pojemnością charakteryzuje się lepszą elastycznością i mocniejszym dolnym zakresem obrotów. Ze względu na swoją pojemność silnik 2JZ umożliwia osiągnięcie wyższych wyników mocy i momentu obrotowego w kolejnych etapach modyfikacji.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- Silnik Toyoty 1JZ or 2JZ GTE z fabrycznym osprzętem
- skrzynia biegów R154 z Toyoty Supry MK3
- wzmocnione sprzęgło z Toyoty Supry MK3
- zmodyfikowany wał napędowy łączący skrzynię biegów Toyoty z dyferencjałem BMW
- układ wydechowy ze stali kwasoodpornej z 2 tłumikami 3.0"
- aluminiowy intercooler
- skrzynia biegów R154 z Toyoty Supry MK3
- wzmocnione sprzęgło z Toyoty Supry MK3
- zmodyfikowany wał napędowy łączący skrzynię biegów Toyoty z dyferencjałem BMW
- układ wydechowy ze stali kwasoodpornej z 2 tłumikami 3.0"
- aluminiowy intercooler
- układ dolotowy ze stali kwasoodpornej wraz z łącznikami sylikonowymi
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch Motorsport
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch Motorsport
- zmodyfikowana elektronika silnika
- elektrozawór EBC MAC do kontroli ciśnienia doładowania
- dodatkowe zegary monitorujące pracę silnika (ciśnienie doładowania, temperatura spalin)
- elektryczny wentylator SPAL
- alumioniowa chłodnica oleju
- alumioniowa chłodnica oleju
- Przewidywane osiągi:
Dla 1JZGTE i 2JZGTE: 350KM, 450NM
- Dodatkowe informacje:
Stage 2
Fabryczne dwie turbosprężarki zostają zastąpione pojedynczą turbiną Garrett GT na łożyskach kulkowych, co umożliwia osiągnięcie wyższego pułapu mocy i momentu obrotowego.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- turbosprężarka Garrett GT na łożyskach kulkowych
- rurowy kolektor wydechowy ze stali kwasoodpornej
- zawór upustowy powietrza HKS Blow off valve
- zawór wastegate HKS
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- zmodyfikowany układ wydechowy downpipe
- zmodyfikowana elektronika silnika
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- zmodyfikowany układ wydechowy downpipe
- zmodyfikowana elektronika silnika
- Przewidywane osiągi:
Dla 1JZGTE: 450KM i 500NM
Dla 2JZGTE: 500 KM i 600NM
Dla 2JZGTE: 500 KM i 600NM
- Dodatkowe informacje:
Stage 3
W ostatnim etapie modyfikacji odkrywamy ukryty potencjał silników xJZ. Montaż kutych elementów markowych producentów zwiększa wytrzymałość jednostki napędowej, a zmiany w układzie dolotowym (większa przepustnica wraz z wydajniejszym kolektorem ssącym) i rozrządzie (agresywniejsze wałki rozrządu) umożliwia poprawę parametrów silnika. Modyfikacje pozwalają na przekroczenie granicy 600KM w przypadku silników 2JZ (500KM dla silników 1JZ) przy jednoczesnym zachowaniu bezawaryjności.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- wałki rozrządu Brian Crower
- przepustnica o średnicy 80mm
- wydajniejszy aluminiowy kolektor dolotowy KSRacing
- zmodyfikowana elektronika silnika
- kute tłoki i kute korbowody
- szpilki do głowicy oraz śruby do korbowodów ARP
- blok oraz głowica silnika po pełnej regeneracji
- sprzęgło ACT Extreme 6-pads
- sprzęgło ACT Extreme 6-pads
- Przewidywane osiągi:
Dla 1JZGTE: 500KM i 600NM
Dla 2JZGTE: 600KM i 700NM
Dla 2JZGTE: 600KM i 700NM
- Dodatkowe informacje: