BMW M50/M52 2.0 lub 2.5 - Kompresor Stage 1

Our offer in English

W przypadku samochodów marki BMW instalacja kompresora jest odpowiednim rozwiązaniem dla osób, które nie chcą zmieniać swojego silnika na inny oraz nie zamierzają poważnie modyfikować swojej jednostki napędowej. Jeżeli zależy Wam na względnie delikatnej poprawie osiągów samochodu oraz poprawieniu reakcji na gaz, to powinniście rozważyć montaż sprężarki śrubowej. Nasz zestaw oparty jest na kompresorze Eaton M62 z Mercedesa CLK. Kompresor ten wyposażony jest w elektromagnetyczne sprzęgło, dzięki któremu silnik przy niskim obciążeniu pracuje jakby nadal był wolnossący. Przygotowane przez nas sterowanie sprzęgłem pozwala wykorzystywać nadciśnienie generowane przez kompresor tylko w pewnych warunkach. 

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:

- kompresor Eaton M62 z Mercedesa CLK
- wykonane przez nas mocowanie kompresora
- dodatkowy układ pasowy z napinaczem napędzający kompresor
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- orurowanie układu dolotowego wykonane ze stali kwasoodpornej
- zawór upustowy BOV lub zawór recyrkulacyjny DV (w zależności od Waszej preferencji)
- elektronika silnika oraz sterowanie kompresorem oparte o komputer Ecumaster DET3
- dodatkowy wskaźnik ciśnienia doładowania
- wydajniejszy stożkowy filtr powietrza

  • Przewidywane osiągi:

Dla M50 i M52 2.0: ~180-200KM, 230-250NM
Dla M50 i M52 2.5: ~220-240KM, 280-300NM

  • Zastosowanie:

BMW E34: M50B20, M50B20TU, M50B25, M50B25TU
BMW E39: M52B20, M52B25
BMW E36: M50B20, M50B20TU, M50B25, M50B25TU, M52B20, M52B25
BMW E36: M52B25 (Compact)
Pozostałe samochody wyposażone w silnik M50/M52 po swapie.

  • Dodatkowe informacje:

W przypadku silnika M52B25 doradzamy dodatkowo montaż kolektora ssącego z M50B25 dla uefektywnienia przeprowadzonej modyfikacji.


W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.