Our offer in English
Dla klasycznego silnika BMW M20 również przygotowaliśmy zestaw umożliwiający poprawienie fabrycznych osiągów. Montaż turbosprężarki pozwoli wykrzesać dodatkowe konie mechaniczne, które uatrakcyjnią przyspieszenie samochodu. Z powodu wieku jednostki proponujemy jedynie pierwszy etap modyfikacji.
Stage 1
- kolektor wydechowy pod turbo ze stali kwasoodpornej
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- zawór upustowy BOV HKS i WG HKS
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- dodatkowe wskaźniki monitorujące prace silnika: ciśnienie doładowania oraz temperatura spalin
- wzmocnione sprzęgło
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- wyeliminowanie przepływomierza klapkowego i zastąpienie go czujnikiem ciśnienia MAP
Dla M20B20: 180-220KM, 250-300NM
Dla M20B25: 240-270KM, 350-400NM
BMW E28: M20B20 (tylko instalacja elektryczna na Motronicu)
BMW E34: M20B20, M20B25
BMW E30: M20B20, M20B25
Pozostałe samochody wyposażone w silnik M20 po swapie.
W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.
Zdjęcia:
Dla klasycznego silnika BMW M20 również przygotowaliśmy zestaw umożliwiający poprawienie fabrycznych osiągów. Montaż turbosprężarki pozwoli wykrzesać dodatkowe konie mechaniczne, które uatrakcyjnią przyspieszenie samochodu. Z powodu wieku jednostki proponujemy jedynie pierwszy etap modyfikacji.
Stage 1
- Instalcja składa się z następujących komponentów:
- kolektor wydechowy pod turbo ze stali kwasoodpornej
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- zawór upustowy BOV HKS i WG HKS
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- dodatkowe wskaźniki monitorujące prace silnika: ciśnienie doładowania oraz temperatura spalin
- wzmocnione sprzęgło
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- wyeliminowanie przepływomierza klapkowego i zastąpienie go czujnikiem ciśnienia MAP
- Przewidywane osiągi:
Dla M20B20: 180-220KM, 250-300NM
Dla M20B25: 240-270KM, 350-400NM
- Zastosowanie:
BMW E28: M20B20 (tylko instalacja elektryczna na Motronicu)
BMW E34: M20B20, M20B25
BMW E30: M20B20, M20B25
Pozostałe samochody wyposażone w silnik M20 po swapie.
W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.
Zdjęcia: