BMW M42 1.8 - Kompresor Stage 1

Our offer in English

W przypadku samochodów marki BMW instalacja kompresora jest odpowiednim rozwiązaniem dla osób, które nie chcą zmieniać swojego silnika na inny oraz nie zamierzają poważnie modyfikować swojej jednostki napędowej. Jeżeli zależy Wam na względnie delikatnej poprawie osiągów samochodu oraz poprawieniu reakcji na gaz, to powinniście rozważyć montaż sprężarki śrubowej. Nasz zestaw oparty jest na kompresorze Eaton M62 z Mercedesa CLK. Kompresor wyposażony jest w elektromagnetyczne sprzęgło, dzięki któremu silnik przy niskim obciążeniu w praktyce pracuje jakby nadal był wolnossący. Przygotowane przez nas sterowanie sprzęgłem pozwala wykorzystywać nadciśnienie generowane przez kompresor tylko w pewnych warunkach. 

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:

- kompresor Eaton M62 z Mercedesa CLK
- wykonane przez nas mocowanie kompresora
- dodatkowy układ pasowy z napinaczem napędzający kompresor
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- orurowanie układu dolotowego wykonane ze stali kwasoodpornej
- aluminiowy intercooler FMIC
- zawór upustowy BOV lub zawór recyrkulacyjny DV (w zależności od preferencji)
- elektronika silnika oraz sterowanie kompresorem oparte o komputer Ecumaster DET3
- dodatkowy wskaźnik ciśnienia doładowania
- wydajniejszy stożkowy filtr powietrza

  • Przewidywane osiągi:

M42B18: 180-200KM, 220-250NM

  • Zastosowanie:

BMW E30 318iS
BMW E36 318iS
Pozostałe samochody wyposażone w silnik M42B18 po swapie.

W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.