Our offer in English
Rozszerzamy naszą ofertę o silniki z serii M54 produkowane w latach 2000-2006. Oferta przeznaczona jest dla silników o pojemności zarówno 2.5 jak i 3.0-litrowych. Oczywiście możliwy jest montaż instalacji turbosprężarki w silniku 2,2-litrowym, ale od razu doradzamy zmianę na silnik o większej pojemności skokowej. Nasza instalacja bazuje na fabrycznym dole silnika, tzn. sam silnik zostaje nietknięty. Z naszego doświadczenia wiemy, że silniki M54 bez problemów radzą sobie z ciśnieniem doładowania w okolicach 0.4-0.5bar, które w przypadku M54B30 gwarantują moc w granicach 350KM. W zależności od dostępnych środków finansowych oferujemy dwa rodzaje turbosprężarek. Jednakże obie pozwalają na znaczący przyrost mocy bez utraty elastyczności silnika przy jego niższej prędkości obrotowej.
Rozszerzamy naszą ofertę o silniki z serii M54 produkowane w latach 2000-2006. Oferta przeznaczona jest dla silników o pojemności zarówno 2.5 jak i 3.0-litrowych. Oczywiście możliwy jest montaż instalacji turbosprężarki w silniku 2,2-litrowym, ale od razu doradzamy zmianę na silnik o większej pojemności skokowej. Nasza instalacja bazuje na fabrycznym dole silnika, tzn. sam silnik zostaje nietknięty. Z naszego doświadczenia wiemy, że silniki M54 bez problemów radzą sobie z ciśnieniem doładowania w okolicach 0.4-0.5bar, które w przypadku M54B30 gwarantują moc w granicach 350KM. W zależności od dostępnych środków finansowych oferujemy dwa rodzaje turbosprężarek. Jednakże obie pozwalają na znaczący przyrost mocy bez utraty elastyczności silnika przy jego niższej prędkości obrotowej.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- żeliwny kolektor wydechowy pod turbo T3 Treadstone
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- dodatkowe wskaźniki monitorujące prace silnika: ciśnienie doładowania oraz temperatura spalin
- wzmocnione sprzęgło
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- Przewidywane osiągi:
Dla M54B25: 300KM & 350NM
Dla M54B30: 350KM & 400NM
Dla M54B30: 350KM & 400NM