BMW M60/M62 V8 Kompresor - Stage 1

Our offer in English

Silniki V8 BMW o oznaczeniach M60/M62 słyną z "dobrego dołu" i wyjątkowej elastyczności przy niższej prędkości obrotowej silnika. Nie grzeszą jednak sprawnością w wyższym zakresie obrotów. Postanowiliśmy więc przygotować instalacje kompresora odśrodkowego, aby to zmienić. Montaż kompresora ASA, który wraz ze wzrostem obrotów zwiększa ciśnienie doładowania, umożliwia znaczną poprawę osiągów silników M60/M62 w górnym zakresie, nie pogarszając jednocześnie parametrów w pozostałych obszarach. Połączenie kompresora z silnikiem V8 sprawia, że moc i moment obrotowy dostępny jest we wszystkich partiach obrotów jednostki napędowej. 

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:

- kompresor ASA T1-518 z BMW Alpina B5
- wykonane przez nas mocowanie kompresora
- dodatkowy układ pasowy z napinaczem napędzający kompresor
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Bosch
- orurowanie układu dolotowego wykonane ze stali kwasoodpornej
- zawór recyrkulacyjny DV
- elektronika silnika oraz sterowanie kompresorem oparte o komputer Ecumaster DET3
- dodatkowy wskaźnik ciśnienia doładowania
- wydajniejszy stożkowy filtr powietrza

  • Przewidywane osiągi:

Dla M60B40: 370-400KM, 500NM
Dla M62B44: 370-400KM, 520-550NM

  • Zastosowanie:

BMW E34: M60B30, M60B40
BMW E39: M62B35, M62B44
BMW E38: M60B30, M60B40, M62B35, M62B44
BMW E31: M60B40, M62B44
BMW E32: M60B30, M60B40
BMW E53: M62B44, M62B46
Pozostałe samochody wyposażone w silniki M60/M62 po swapie.


W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.

Zdjęcia i dotychczasowe wykresy: