Our offer in English
Samochody marki BMW sygnowane znakiem M-Power od zawsze charakteryzowały się sportowym charakterem. W latach 90. przyspieszenie od 0 do 100kmph poniżej 6 sekund robiło niemałe wrażenie. My postanowiliśmy uatrakcyjnić fabryczne osiągi, proponując montaż turbosprężarki. Jej zastosowanie pozwoli nie tylko poprawić maksymalne parametry, ale także wpłynąć pozytywnie na elastyczność silnika.
Samochody marki BMW sygnowane znakiem M-Power od zawsze charakteryzowały się sportowym charakterem. W latach 90. przyspieszenie od 0 do 100kmph poniżej 6 sekund robiło niemałe wrażenie. My postanowiliśmy uatrakcyjnić fabryczne osiągi, proponując montaż turbosprężarki. Jej zastosowanie pozwoli nie tylko poprawić maksymalne parametry, ale także wpłynąć pozytywnie na elastyczność silnika.
Stage 1
Pierwszy etap bazuje na fabrycznym dole silnika. Jednostka napędowa zostaje odprężona grubszą wielowarstwową uszczelką pod głowicą w celu obniżenia fabrycznego stopnia sprężania. Tłoki, korbowody oraz blok silnika pozostają niezmienione.
Pierwszy etap bazuje na fabrycznym dole silnika. Jednostka napędowa zostaje odprężona grubszą wielowarstwową uszczelką pod głowicą w celu obniżenia fabrycznego stopnia sprężania. Tłoki, korbowody oraz blok silnika pozostają niezmienione.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- żeliwny kolektor wydechowy pod turbo T3 Treadstone
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- dodatkowe wskaźniki monitorujące prace silnika: ciśnienie doładowania oraz temperatura spalin
- wzmocnione sprzęgło z dociskiem Sachs Performance
- grubsza wielowarstwowa uszczelka pod głowicą MLS Cometic w celu obniżenia stopnia sprężania
- szpilki do głowicy ARP
- pełna regeneracja głowicy silnika
- nowe uszczelki głowicy silnika oraz miski olejowej
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- Przewidywane osiągi:
Dla S50B30 i S50B32: 380KM, 450NM
Stage 2
Drugi etap prac polega głównie na wzmocnieniu samego silnika. Montaż markowych kutych elementów (tłoków i korbowodów) oraz mocniejszych śrub i szpilek pozwala znacząco zwiększyć wytrzymałość fabrycznej jednostki napędowej.
- Instalacja składa się z komponentów Stage 1 oraz:
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- zmodyfikowanej elektronice silnika
- Przewidywane osiągi: