BMW S50 3.0 lub 3.2 - Turbo Stage 1 & 2

Our offer in English

Samochody marki BMW sygnowane znakiem M-Power od zawsze charakteryzowały się sportowym charakterem. W latach 90. przyspieszenie od 0 do 100kmph poniżej 6 sekund robiło niemałe wrażenie. My postanowiliśmy uatrakcyjnić fabryczne osiągi, proponując montaż turbosprężarki. Jej zastosowanie pozwoli nie tylko poprawić maksymalne parametry, ale także wpłynąć pozytywnie na elastyczność silnika. 

Stage 1

Pierwszy etap bazuje na fabrycznym dole silnika. Jednostka napędowa zostaje odprężona grubszą wielowarstwową uszczelką pod głowicą w celu obniżenia fabrycznego stopnia sprężania. Tłoki, korbowody oraz blok silnika pozostają niezmienione. 
  • Instalacja składa się z następujących komponentów:
- turbosprężarka Garrett GT na łożyskach kulkowych
- żeliwny kolektor wydechowy pod turbo T3 Treadstone
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- dodatkowe wskaźniki monitorujące prace silnika: ciśnienie doładowania oraz temperatura spalin
- wzmocnione sprzęgło z dociskiem Sachs Performance
- grubsza wielowarstwowa uszczelka pod głowicą MLS Cometic w celu obniżenia stopnia sprężania
- szpilki do głowicy ARP
- pełna regeneracja głowicy silnika
- nowe uszczelki głowicy silnika oraz miski olejowej
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3

  • Przewidywane osiągi: 
Dla S50B30 i S50B32: 380KM, 450NM



Stage 2

Drugi etap prac polega głównie na wzmocnieniu samego silnika. Montaż markowych kutych elementów (tłoków i korbowodów) oraz mocniejszych śrub i szpilek pozwala znacząco zwiększyć wytrzymałość fabrycznej jednostki napędowej.
  • Instalacja składa się z komponentów Stage 1 oraz:
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- zmodyfikowanej elektronice silnika

  • Przewidywane osiągi: 
Dla S50B30 i S50B32: 500-550KM, 600-650NM



Zastosowanie:

BMW E36 : S50B30, S50B32
BMW Z3M: S50B32
Pozostałe samochody wyposażone w silnik S50 po swapie.

W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.

Zdjęcia i dotychczasowe wykresy: