Our offer in English
Dla właścicieli Nissanów S14 z silnikami 2.0 Turbo o oznaczeniu SR20DET przygotowaliśmy dwa zestawy, obejmujące podstawowe modyfikacje. Pozwalają one poprawić fabryczne parametry bez większego wpływu na awaryjność jednostki napędowej.
Dla właścicieli Nissanów S14 z silnikami 2.0 Turbo o oznaczeniu SR20DET przygotowaliśmy dwa zestawy, obejmujące podstawowe modyfikacje. Pozwalają one poprawić fabryczne parametry bez większego wpływu na awaryjność jednostki napędowej.
Stage 1
Pierwszy etap modyfikacji opiera się na fabrycznej turbosprężarce T28. Drobne modyfikacje w układach dolotowym i wydechowym umożliwiają poprawę fabrycznych parametrów.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- większego aluminiowego intercoolera zamontowanego za przednim zderzakiem
- orurowania układu dolotowego wykonanego ze stali kwasoodpornej
- kompletnego układu wydechowego 3.0" z kwasówki (z 2 tłumikami przelotowymi)
- wydajniejszej pompy paliwa Bosch 040
- elektronicznego zaworu sterowania doładowaniem EBC MAC
- wydajniejszego filtra powietrza
- elektroniki silnika oraz sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- orurowania układu dolotowego wykonanego ze stali kwasoodpornej
- kompletnego układu wydechowego 3.0" z kwasówki (z 2 tłumikami przelotowymi)
- wydajniejszej pompy paliwa Bosch 040
- elektronicznego zaworu sterowania doładowaniem EBC MAC
- wydajniejszego filtra powietrza
- elektroniki silnika oraz sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- Przewidywane osiągi:
SR20DET: 250-280HP, 340-380NM (w zależności od stanu fabrycznej turbosprężarki)
Stage 2
Zastąpienie fabrycznej turbosprężarki odpowiednikiem produkowanym przez firmę Garrett umożliwia osiągnięcie wyższych parametrów. Jest to dodatek do Stage 1.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- turbosprężarki Garrett GT na łożyskach kulkowych
- żeliwnego bądź kwasoodpornego kolektora wydechowego T3
- wzmocnionego sprzęgła ACT HD 6-pad
- zaworu upustowego powietrza BOV HKS
- zaworu upustowego spalin wastegate HKS
- wydajniejszych wtryskiwaczy paliwa
- zmodyfikowanej elektroniki sterującej pracą silnika
- żeliwnego bądź kwasoodpornego kolektora wydechowego T3
- wzmocnionego sprzęgła ACT HD 6-pad
- zaworu upustowego powietrza BOV HKS
- zaworu upustowego spalin wastegate HKS
- wydajniejszych wtryskiwaczy paliwa
- zmodyfikowanej elektroniki sterującej pracą silnika
- Przewidywane osiągi:
SR20DET: 350HP, 450NM
- Zastosowanie:
Nissan S13 SR20DET
Nissan S14/S14a
Nissan S15
Nissan Sunny/Pulsar GTI-R
Nissan S14/S14a
Nissan S15
Nissan Sunny/Pulsar GTI-R
Pozostałe samochody wyposażone w silnik SR20DET po swapie.
W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.Zdjęcia: