Nissan S14/S14a SR20DET Stage 1 & 2

Our offer in English

Dla właścicieli Nissanów S14 z silnikami 2.0 Turbo o oznaczeniu SR20DET przygotowaliśmy dwa zestawy, obejmujące podstawowe modyfikacje. Pozwalają one poprawić fabryczne parametry bez większego wpływu na awaryjność jednostki napędowej.


Stage 1

Pierwszy etap modyfikacji opiera się na fabrycznej turbosprężarce T28. Drobne modyfikacje w układach dolotowym i wydechowym umożliwiają poprawę fabrycznych parametrów. 


  • Instalacja składa się z następujących komponentów:

- większego aluminiowego intercoolera zamontowanego za przednim zderzakiem
- orurowania układu dolotowego wykonanego ze stali kwasoodpornej
- kompletnego układu wydechowego 3.0" z kwasówki (z 2 tłumikami przelotowymi)
- wydajniejszej pompy paliwa Bosch 040
- elektronicznego zaworu sterowania doładowaniem EBC MAC
- wydajniejszego filtra powietrza
- elektroniki silnika oraz sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3

  • Przewidywane osiągi:

SR20DET: 250-280HP, 340-380NM (w zależności od stanu fabrycznej turbosprężarki)


Stage 2

Zastąpienie fabrycznej turbosprężarki odpowiednikiem produkowanym przez firmę Garrett umożliwia osiągnięcie wyższych parametrów. Jest to dodatek do Stage 1.

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:

- turbosprężarki Garrett GT na łożyskach kulkowych
- żeliwnego bądź kwasoodpornego kolektora wydechowego T3
- wzmocnionego sprzęgła ACT HD 6-pad
- zaworu upustowego powietrza BOV HKS
- zaworu upustowego spalin wastegate HKS
- wydajniejszych wtryskiwaczy paliwa
- zmodyfikowanej elektroniki sterującej pracą silnika

  • Przewidywane osiągi:

SR20DET: 350HP, 450NM


  • Zastosowanie:
Nissan S13 SR20DET
Nissan S14/S14a
Nissan S15
Nissan Sunny/Pulsar GTI-R
Pozostałe samochody wyposażone w silnik SR20DET po swapie.


W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.

Zdjęcia: