Our offer in English
Silnik 2JZ-GTE to światowa legenda wśród jednostek napędowych. Z powodzeniem poddawany licznym modyfikacjom. Dla właścicieli 2JZ'etów przygotowaliśmy 3 zestawy, których szczegóły znajdziecie poniżej.
Silnik 2JZ-GTE to światowa legenda wśród jednostek napędowych. Z powodzeniem poddawany licznym modyfikacjom. Dla właścicieli 2JZ'etów przygotowaliśmy 3 zestawy, których szczegóły znajdziecie poniżej.
Stage 1
Pierwszy etap bazuje na fabrycznych turbosprężarkach. Zmiany w układzie dolotowym i wydechowym pozwalają poprawić seryjne parametry silnika.
Pierwszy etap bazuje na fabrycznych turbosprężarkach. Zmiany w układzie dolotowym i wydechowym pozwalają poprawić seryjne parametry silnika.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- Przewidywane osiągi:
2JZGTE: 350KM, 450NM
Stage 2
Fabryczny układ sekwencyjnego doładowania ogranicza możliwe do uzyskania parametry. Z tego powodu Stage 2 skupia się na montażu pojedynczej turbosprężarki Garrett GT na łożyskach kulkowych. Jej instalacja pozwala lepiej wykorzystać potencjał ukryty w silnikach 2JZ. Drugi zestaw jest dodatkiem do Stage 1.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- kwasoodporny kolektor wydechowy pod turbo KSRacing
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- wzmocnione sprzęgło
- zmodyfikowana elektronika silnika
- Przewidywane osiągi:
2JZ-GTE: 500KM, 600NM
- Dodatkowe informacje:
Trzeci etap prac jest dodatkiem do Stage 2 i polega głównie na wzmocnieniu samego silnika. Montaż markowych kutych elementów (tłoków i korbowodów) oraz mocniejszych śrub i szpilek pozwala znacząco zwiększyć wytrzymałość fabrycznej jednostki napędowej. Dodatkowo silnik otrzymuje agresywniejsze wałki rozrządu, większą przepustnicę powietrza wraz z nowym kolektorem ssącym. Wspomniane zmiany pozytywnie wpływają na charakterystykę silnika.
- większej przepustnicy 80mm
- aluminiowego kolektora ssącego KSRacing
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku oraz głowicy silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- wzmocnionego sprzęgła ACT Extreme
- zmodyfikowanej elektronice silnika
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- większej przepustnicy 80mm
- aluminiowego kolektora ssącego KSRacing
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku oraz głowicy silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- wzmocnionego sprzęgła ACT Extreme
- zmodyfikowanej elektronice silnika
- Przewidywane osiągi:
Dla 2JZ-GTE: 600KM, 700NM
- Dodatkowe informacje:
Zastosowanie:
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE
Toyota Aristo / Lexus GS300 2JZ-GTE
Toyota Aristo / Lexus GS300 2JZ-GTE
Pozostałe samochody wyposażone w silnik 2JZ-GTE (non-VVTi oraz z VVTi) po swapie.
W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.