Toyota Supra/Aristo 2JZGTE Stage 1 & 2 & 3

Our offer in English

Silnik 2JZ-GTE to światowa legenda wśród jednostek napędowych. Z powodzeniem poddawany licznym modyfikacjom. Dla właścicieli 2JZ'etów przygotowaliśmy 3 zestawy, których szczegóły znajdziecie poniżej.


Stage 1

Pierwszy etap bazuje na fabrycznych turbosprężarkach. Zmiany w układzie dolotowym i wydechowym pozwalają poprawić seryjne parametry silnika.

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:
- kompletny układ wydechowy z kwasówki 3.0" (z 2 tłumikami przelotowymi)
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3

  • Przewidywane osiągi: 
2JZGTE: 350KM, 450NM


Stage 2

Fabryczny układ sekwencyjnego doładowania ogranicza możliwe do uzyskania parametry. Z tego powodu Stage 2 skupia się na montażu pojedynczej turbosprężarki Garrett GT na łożyskach kulkowych. Jej instalacja pozwala lepiej wykorzystać potencjał ukryty w silnikach 2JZ. Drugi zestaw jest dodatkiem do Stage 1.

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:
- turbosprężarka Garrett GT na łożyskach kulkowych
- kwasoodporny kolektor wydechowy pod turbo KSRacing
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- wzmocnione sprzęgło
- zmodyfikowana elektronika silnika

  • Przewidywane osiągi: 
2JZ-GTE: 500KM, 600NM

  • Dodatkowe informacje:
Zestaw przeznaczony jest tylko dla silników 2JZ-GTE połączonych z manualnymi skrzyniami biegów.


Stage 3

Trzeci etap prac jest dodatkiem do Stage 2 i polega głównie na wzmocnieniu samego silnika. Montaż markowych kutych elementów (tłoków i korbowodów) oraz mocniejszych śrub i szpilek pozwala znacząco zwiększyć wytrzymałość fabrycznej jednostki napędowej. Dodatkowo silnik otrzymuje agresywniejsze wałki rozrządu, większą przepustnicę powietrza wraz z nowym kolektorem ssącym. Wspomniane zmiany pozytywnie wpływają na charakterystykę silnika.

  • Instalacja składa się z następujących komponentów:
- agresywniejszych wałków rozrządu Brian Crower
- większej przepustnicy 80mm
- aluminiowego kolektora ssącego KSRacing
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku oraz głowicy silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- wzmocnionego sprzęgła ACT Extreme
- zmodyfikowanej elektronice silnika

  • Przewidywane osiągi: 
Dla 2JZ-GTE: 600KM, 700NM

  • Dodatkowe informacje:
Zestaw przeznaczony jest tylko dla silników 2JZ-GTE połączonych z manualnymi skrzyniami biegów. 


Zastosowanie:

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE
Toyota Aristo / Lexus GS300 2JZ-GTE
Pozostałe samochody wyposażone w silnik 2JZ-GTE (non-VVTi oraz z VVTi) po swapie.

W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.

Zdjęcia: