Our offer in English
1JZ-GTE to kultowy silnik poddawany wielu modyfikacjom na całym świecie. Dla właścicieli takich silników przygotowaliśmy 3 zestawy, których szczegóły znajdziecie poniżej. Zestawy mają zastosowanie w obu wersjach silników 1JZ - starszej bez zmiennych faz rozrządu oraz nowszej wyposażonej w VVT-i.
1JZ-GTE to kultowy silnik poddawany wielu modyfikacjom na całym świecie. Dla właścicieli takich silników przygotowaliśmy 3 zestawy, których szczegóły znajdziecie poniżej. Zestawy mają zastosowanie w obu wersjach silników 1JZ - starszej bez zmiennych faz rozrządu oraz nowszej wyposażonej w VVT-i.
Stage 1
Pierwszy etap bazuje na fabrycznych turbosprężarkach CT12 lub CT15 w przypadku wersji z VVTi. Zmiany w układzie dolotowym i wydechowym pozwalają poprawić seryjne parametry silnika.
Pierwszy etap bazuje na fabrycznych turbosprężarkach CT12 lub CT15 w przypadku wersji z VVTi. Zmiany w układzie dolotowym i wydechowym pozwalają poprawić seryjne parametry silnika.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- aluminiowy intercooler FMIC
- układ dolotowy z kwasówki wraz z sylikonowymi łącznikami
- elektrozawór do sterowania doładowaniem EBC MAC
- elektronika silnika i sterowanie doładowaniem oparte o komputer Ecumaster DET3
- Przewidywane osiągi:
1JZGTE: 320KM, 450NM
Stage 2
Fabryczny układ podwójnego doładowania z wersji bez VVT-i oraz także seryjna turbosprężarka CT15 z wersji z VVT-i ograniczają możliwe do uzyskania parametry. Z tego powodu Stage 2 skupia się na montażu pojedynczej turbosprężarki Garrett GT na łożyskowaniu kulkowych. Jej instalacja pozwala lepiej wykorzystać potencjał ukryty w silnikach 1JZ. Drugi zestaw jest dodatkiem do Stage 1.
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- kwasoodporny kolektor wydechowy pod turbo KSRacing
- zawór upustowy BOV HKS
- zawór upustowy spalin wastegate HKS
- wydajniejsza pompa paliwa Bosch 040
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwa Siemens Deka
- wzmocnione fabryczne sprzęgło
- zmodyfikowana elektronika silnika
- Przewidywane osiągi:
1JZ-GTE: 450KM, 500NM
- Dodatkowe informacje:
Stage 3
Trzeci etap prac jest dodatkiem do Stage 2 i polega głównie na wzmocnieniu samego silnika. Montaż markowych kutych elementów (tłoków i korbowodów) oraz mocniejszych śrub i szpilek pozwala znacząco zwiększyć wytrzymałość fabrycznej jednostki napędowej. Dodatkowo silnik otrzymuje agresywniejsze wałki rozrządu, większą przepustnicę powietrza wraz z nowym kolektorem ssącym. Wspomniane zmiany pozytywnie wpływają na charakterystykę silnika.
- większej przepustnicy 80mm
- aluminiowego kolektora ssącego KSRacing
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku oraz głowicy silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- wzmocnionego sprzęgła ACT Extreme
- zmodyfikowanej elektronice silnika
- Instalacja składa się z następujących komponentów:
- większej przepustnicy 80mm
- aluminiowego kolektora ssącego KSRacing
- kutych tłoków oraz kutych korbowodów
- szpilek do głowicy oraz śrub korbowodów ARP
- pełnej regeneracji bloku oraz głowicy silnika
- dodatkowej chłodnicy oleju silnika
- wzmocnionego sprzęgła ACT Extreme
- zmodyfikowanej elektronice silnika
- Przewidywane osiągi:
Dla 1JZ-GTE: 500KM, 600NM
- Dodatkowe informacje:
Zastosowanie:
Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
Toyota Soarer 1JZ-GTE
Toyota Chaser, Cresta, Mark 1JZ-GTE
Toyota Soarer 1JZ-GTE
Toyota Chaser, Cresta, Mark 1JZ-GTE
Pozostałe samochody wyposażone w silnik 1JZ-GTE (non-VVTi oraz z VVTi) po swapie.
W sprawie cen za poszczególne instalacje prosimy o kontakt przez nasz adres e-mail.