czwartek, 3 stycznia 2013

Lexus SC300 1JZGTE

Fabryczny silnik 2JZ-GE występujący w Lexusie SC300 został zastąpiony turbodoładowanym 1JZ-GTE. Jednostka napędowa otrzymała komplet nowych panewek głównych i korbowodowych. Wał korbowy oraz korbowody zostały skręcone śrubami ARP. Zamontowane zostały również nowe pompy: oleju, wody, a także cały rozrząd. Zmianie ulec musiał układ paliwowy. Seryjna pompa paliwa została zamieniona na Aeromotive Stealth 340lph. Dołączył do niej regulator ciśnienia paliwa tej samej marki oraz zestaw wydajniejszych wtryskiwaczy Siemens Deka 630cc/min. Dodatkowa dawka paliwa konieczna była ze względu na montaż turbosprężarki Garrett GT3582R, zawieszonej na rurowym kolektorze wydechowym autorstwa Funo Auto Tuning. Elektronika jednostki napędowej oparta o Ecumaster DET3 z wbudowanym map sensorem. Obecne ciśnienie doładowania to 1.0bar.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz