Renowacja BMW E30 325e Turbo - I etap II część

Powrót do 1. części I etapu

Przyszedł czas na progi. Zaczęliśmy od lewego. Stan z zewnątrz.

Rozwiercamy

Podłoga w nogach kierowcy

Nowe progi z BMW

Pierwsza przymiarka

Wracając do reperacji

Kiedy części karoseryjne zostały spasowane i poskręcane można było dopasowywać próg Mtechnika, który po 20paru latach nie pasuje już zbyt dobrze.

Tam, gdzie był dostęp od wewnątrz od razu zarobiliśmy nitonakrętki, aby porządnie Mtechnika dociągnąć do karoserii.

Reszta na fabryczne spinki

Pierwsza przymiarka

Na fabrycznych spinkach próg leżał jednak fatalnie.

Z tyłu na śrubkach było lepiej

Trzeba było więc do tematu podejść w inny sposób.

Mając całość spasowaną przyszedł czas na spawanie

Zanim mogliśmy wspawać z powrotem przednią część progu musiałem wyczyścić od wewnątrz miejsca, w których przyspawane sa fabrycznie zawiasy drzwi.

Śrubki z gumowymi podkładkami, aby nie niszczyć lakieru od wewn. części progu

Lewa strona na gotowo

Przed rozpoczęciem prac nad drugim progiem zabraliśmy się za kilka łatwiejszych kwestii.

Przewody linek ręcznego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz