niedziela, 18 listopada 2012

BMW E36 2.5 Turbo

Po białym E36 325 Turbo na tor przyszedł czas na cywilną wersję takiego samego projektu. Podobnie jak w torowej wersji, także tym razem bazą była pancerna jednostka napędowa M50B25 w wersji z Vanosem. Na żeliwnym kolektorze wydechowym Treadstone została zawieszona turbosprężarka Holset HX35. Układ dolotowy został oparty o duży aluminiowy intercooler. Układ paliwowy to połączenie wydajniejszych wtryskiwaczy i pompy paliwa Walbro GSS341. Sprzęgło to już tradycyjny zestaw składający się z jednomasowego koła zamachowego M50 2.0 oraz docisku M57 3.0d. Ciśnienie doładowania równe 0.8bar pozwoliło osiągnąć 340 KM i 455 NM.


Projekt powstał przy współpracy z Marcinem Wittchenem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz