niedziela, 18 listopada 2012

BMW E36 M3 3.0 Turbo

Turbodoładowane BMW E36 z jednostką napędową o oznaczeniu S50B30. Silnik został całkowicie przygotowany pod doładowanie. Układ tłokowo-korbowy to zestaw odprężających kutych tłoków Wossner oraz kutych korbowodów SPM. Wielowarstwowa uszczelka pod głowicą Cometic została skręcona szpilkami firmy ARP. O smarowanie dba miska oraz pompa oleju z podwójnym smokiem z nowszego modelu S50B32. Sprzęgło to dedykowany do tego modelu A-grupowy zestaw Sachs Racing. Układ turbodoładowania został oparty na kultowej turbosprężarce Garrett GT3582R na łożyskach kulkowych. Ciśnienie doładowania równe 1.35 bar pozwoliło osiągnąć 537 KM i 629 NM. Czas samochodu 100-200kmph to tylko 6.44s.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz