niedziela, 18 listopada 2012

Toyota Supra MK4 2JZGTE

Toyota Supra MK4 z silnikiem o oznaczeniu 2JZ-GTE. Fabryczny układ sekwencyjnego turbodoładowania został zastąpiony pojedynczą turbosprężarką Holset HX40 dodatkowo wyposażoną w zmienną geometrię, co umożliwiło osiągnięcie rewelacyjnej elastyczności silnika. Sterowanie zmienną geometrią, odpowiednie ustawienie dawki paliwa i mapy zapłonu zostało przeprowadzone za pomocą Ecumastera DET3 Rezultat widoczny na poniższym wykresie. Przy ciśnieniu doładowania równym 1.4 bar wynik wynosi 504 KM i 623 NM.


2 komentarze:

  1. Witam,

    Jaki jest orientacyjny koszt takiej przeróbki?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawię kosztów proszę pisać do nas na adres e-mail. Pozdrawiamy.

      Usuń