środa, 2 grudnia 2015

BMW E34 M5 Alpha-N

BMW E34 M5 napędzane są silnikami S38 o pojemności 3.6 lub 3.8-litra. Po latach użytkowania silniki te mają problem z odpowiednim regulowaniem dawki paliwa - najczęściej w skutek niesprawnego przepływomierza powietrza. Niestety nowe przepływomierze stają się coraz trudniejsze w zakupie, a ich koszt to ponad 7 tysięcy złotych w ASO. Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom oferujemy wystrojenie silnika S38 w trybie Alpha-N, pomijając w ten sposób konieczność korzystania z fabrycznego przepływomierza. W tym trybie głównymi czujnikami stają się kolejno: czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury powietrza zasysanego oraz temperatury wody. Mapa paliwa budowana jest w programie Ecumaster DET3 i umożliwia pracę silnika bez drogiego w zakupie przepływomierza. Każda mapa dopasowywana jest indywidualnie do stanu danego silnika, co wiąże się z koniecznością dostarczenia samochodu do naszej siedziby w Poznaniu. 

Ceny: 

Cena wykonanej przez nas usługi różni się w zależności od silnika. Silnik M5 3.6 o oznaczeniu S38B36 wymaga dodatkowo montażu potencjometra otwarcia przepustnicy, co wiąże się z delikatnie wyższą ceną. Silnik 3.8 posiada taki potencjometr fabrycznie. 

Cena dla S38B36: 2.000zł
Cena dla S38B38: 1.800zł

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt z nami za pomocą adresu e-mail widocznego po prawej stronie. 


2 komentarze:

  1. HELLO , i am Gasper from slovenija. i have bmw e28 m5 with motor s38b36, now from long time i am installing ecumaster digital ecu tuner 3 .. i want to ask you if you have some map for this motor, can be also with alpha N. if possible can you sell me potenciometer for gas this tps ... thank you
    regards Gasper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I use M50/M52 TPS, works fine but you need a custom bracket for it

      Usuń