Witam. W podpisie jest pomyłka. Silnik to M50 NV z dołem od M52B28. Do tego dolot, roztoczona przepustnica oraz wałki rozrządu Catcams. Dokładnie taki sam zestaw w M50 NV ze strokerem na 3.0 generował 270KM. Pozdr.
Tłoki, korbowody i wał korbowy z M54 3.0 . Można użyć bloku od M52 2.5, choć w zależności od użytych korbowodów możliwe, że konieczna będzie obróbka bloku w związku z większym wykorbieniem wału. Pozdr.
silnik na itb? jest gdzies specyfikacja? wykres podpisany jako 330i
OdpowiedzUsuńWitam. W podpisie jest pomyłka. Silnik to M50 NV z dołem od M52B28. Do tego dolot, roztoczona przepustnica oraz wałki rozrządu Catcams. Dokładnie taki sam zestaw w M50 NV ze strokerem na 3.0 generował 270KM. Pozdr.
OdpowiedzUsuńjakie dokładnie graty wchodzą w skład strokera 3.0 i czy da radę to wsadzić do bloku od 323 e36?
OdpowiedzUsuńTłoki, korbowody i wał korbowy z M54 3.0 . Można użyć bloku od M52 2.5, choć w zależności od użytych korbowodów możliwe, że konieczna będzie obróbka bloku w związku z większym wykorbieniem wału. Pozdr.
OdpowiedzUsuńTłoki, korbowody i wał od M54B30 do M52TUB28 i to jest plug & play czy to musi być jakaś hybryda m5028 z m52b28
OdpowiedzUsuńPozdrawiam.