Przed nowym sezonem 2012 w polskim driftingu jednostka napędowa naszego
kierowcy Michała Małeckiego została gruntownie przebudowana.
Dotychczasowa turbosprężarka Holset HX35 ustąpiła miejsca chłodzonemu
wodą Garrettowi GT3076R na łożyskach kulkowych. Zawiesiliśmy go na
rurowym równoodległościowym kolektorze wydechowym z kwasówki.
Zmodyfikowaliśmy również układ dolotowy oraz zamontowaliśmy wydajniejsze
wtryskiwacze 440cc z silnika 2JZGTE, które pozwoliły podnieść ciśnienie
doładowania do 1.5bar. Dzięki przeprowadzonym modyfikacjom silnika
uzyskaliśmy wynik 405KM i 485NM. Ponadto aby spełnić wymagania
regulaminowe serii zawodów King of Europe w samochodzie Michała znalazł
się system gaśniczy firmy OMP.
Po zastąpieniu fabrycznych wałków rozrządu agresywniejszymi odpowiednikami firmy Brian Crower parametry silnika wzrosły do 445KM i 503NM.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz