niedziela, 18 listopada 2012

BMW E36 2.8 Biturbo

BMW E36 od podstaw przygotowane do driftu. Karoseria, zawieszenie, układy kierowniczy oraz hamulcowy w specyfikacji ułatwiającej pokonywanie zakrętów w kontrolowanym poślizgu. Silnik to jednostka napędowa z serii M50 o podniesionej pojemności skokowej do 2.8l za pomocą układu tłokowo-korbowego z M52B28. Stopień sprężania obniżony do 9:1 dzięki użyciu grubszej uszczelki pod głowicą. Układ podwójnego turbodoładowania oparty na turbosprężarkach Mitsubischi TD04 pozwolił osiągnąć 1.2bar już od najniższych obrotów silnika. Wynik to 316KM i 453NM. Sprzęgło to zestaw z M57D30 wraz z 6-łapkową spiekową tarczą.


Projekt powstał przy współpracy z Marcinem Wittchenem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz