BMW E36 M3 z kultowym silnikiem 2JZ-GTE z Toyoty Aristo
3.0l twin turbo. Słupek silnika pozostał fabryczny. W miejsce seryjnego
układu sekwencyjnego turbodoładowania pojawiła się chłodzona wodą
turbosprężarka Garrett GT3582R na łożyskach kulkowych, która została
zawieszona na rurowym kolektorze wydechowym z kwasówki. Zmianie uległy
także układy dolotowy i paliwowy. Seryjne wtryskiwacze zostały
zastąpione wydajniejszymi, dolot został oparty na dużym aluminiowym
intercoolerze. Układ napędowy to połączenie elementów pochodzących z
kilku modeli Toyoty i BMW. Powyższe modyfikacje pozwoliły na osiągnięcie
534KM KM i 716 NM przy 1.25bar ciśnieniu doładowania. Czas samochodu 100-200kmph to tylko 6.83s!
Czytalem opis na wielu forach, ale nie mam kont zeby zapytac a strasznie mnie ciekawi jakie predkosci mniej wiecej sa na poszczegolnych biegach bo dyfer ma bardzo krotkie przelozenie?
OdpowiedzUsuńpozdrawiam Piotrek
Dyferencjał jak na BMW jest krótki (3.91), natomiast skrzynia, która jest zamontowana w tym projekcie należy raczej do "długich". Na 3. biegu jest około 150kmph. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń